Idei de cadouri cu sapun natural handmade

Cosulet cadou cu sapunuri naturale

Poti face si tu un astfel de cadou. E simplu, ieftin si de efect!

Uff, de cate ori n-am alergat disperata prin magazine, obosita si stresata, negasind cadoul perfect pentru o persoana draga… Probabil ai patit-o si tu (daca nu, te invidiez!). Se apropie 1 si 8 martie. Crezi ca anul asta o sa mai patesc la fel? Nuuuuu! Pentru ca anul asta am pregatit niste cadouri superbe, utile, originale, speciale (dupa parerea mea, desigur; sper ca tot asa sa le considere si cele care le vor primi🙂 ). Toate cadourile au la baza sapunuri 100% naturale, iar modul in care sunt ambalate le transforma in niste daruri de mare efect.

Cu ce poti combina un sapun natural pentru a obtine un cadou impresionant?
In general, sapunurile naturale se combina bine cu produse din materiale naturale: lemn, panza, bumbac, in, rachita, rafie, hartie cu aspect “nature” etc. E mai mare pacatul sa pui alaturi de un sapun facut de mana din ingrediente 100% naturale, pretioase, uneori chiar luxoase, un obiect din plastic!

Un prosop, o savoniera, un sapun si o perie: gata cadoul!

Prosop, savoniera lemn, sapun natural, perie unghii. Gata cadoul!

Un cosulet din rachita sau bambus cu un prosopel alb si pufos (100% bumbac, desigur) pe care troneaza 2-3 sapunuri naturale printre care am “aruncat” cateva fire de imortele (daca ar fi fost vremea mai blanda poate as fi avut ghiocei, zambile, narcise etc. Dar cu gerurile astea bietele flori dorm inca, asa ca m-am multumit cu imortele), am pus totul intr-o folie de celofan prinsa cu o funda frumoasa si gata cadoul! Sau prosopel + savoniera din lemn + una bucata sapun 100% natural + o perie de unghii. Sau sapunuri handmade + piatra ponce + manusa din lufa…
Poti face cadouri tematice (sapunuri cu aroma de lavanda + cateva fire de levantica + o sticluta de ulei esential de lavanda) sau poti adauga in cosulet sau in cutie un martisor sau ceva ce stii ca ii place persoanei careia ii pregatesti darul – un parfum, o carte – lasa-ti imaginatia sa zburde!

Cu mai putin de 10 lei obtii un cadou absolut minunat!

Savoniera din lemn Ikea, 3,99 lei

Savoniera din lemn Ikea 3,99 lei

Daca te gandesti cumva ca un astfel de cadou e cam costisitor, te inseli! Trebuie doar sa stii de unde sa cumperi, astfel incat sa iei produse frumoase si de calitate la preturi cat mai bune.

Savoniera lemn Ikea 4,99 lei

Savoniera din lemn super-aratoasa, 4,99 lei (tot Ikea)

De exemplu, la Cora un cosulet din bambus costa 2 lei, la Ikea o savoniera din lemn ca cea din imagine costa 3,99 lei sau, daca vrei sa alegi un model mai deosebit, 4,99 lei (imaginea de dedesubt) si tot de la Ikea am cumparat chiar azi un set de prosopele de fata (albe, din bumbac, 30×30 cm, cu agatatoare – vezi foto de jos) cu 1 leu bucata!

Prosopele de fata 100% bumbac

Prosoape albe bumbac 1 leu bucata

Iata cum poti face cu mai putin de 10 lei un cadou superb, care arata spectaculos si lasa o impresie extrem de placuta! Iar daca ai mica ta afacere de realizare de sapun natural, in aceasta perioada poti vinde la greu astfel de produse cu un profit de 500% (pentru care unii oameni de afaceri ar ucide, crede-ma!).

Si acum gata cu vorbele, pentru ca se spune ca o imagine face cat 1.000 de cuvinte (si pentru ca e trecut de 2 noaptea!🙂 ). Am ales cateva imagini care sa-ti dea idei de cadouri cu sapun natural. Ele sunt utile oricand, caci aniversari, slava cerului, sunt tot timpul anului, vizite facem mereu etc., dar sunt utile mai ales acum, cand se apropie 1-8 martie. Enjoy!

Cutie cu 4 sapunuri naturaleCosulet cu sapunuri naturaleSacosica rafie cu sapunuri naturaleCadou spa sapun naturalSapunuri naturale cadouCutie cu sapunuri naturaleCutie cu sapunuri naturale si lufa

PS Daca nu ai inceput inca sa faci sapun natural, dar te tenteaza ideea, acum e momentul sa incepi! Ai aici TOT ce-ti trebuie: Ghid practic pentru realizarea de sapun natural.

 

4 responses to “Idei de cadouri cu sapun natural handmade

  1. Buna seara!
    Am inceput si eu de cateva luni sa fac sapun natural si pot spune cu mana pe inima ca absolut toti cei carora le-am facut cadou un sapunel creat de mainile mele (ambalat frumos, se-ntelege) sau doua-trei sapunuri combinate au fost de-a dreptul extaziati. Este un altfel de cadou! Cei care apreciaza lucrurile naturale e clar ca sunt incantati, dar am avut o surpriza foarte placuta din partea unor persoane de la care nu ma asteptam sa fie atat de impresionate. Nu stiu ce le-a placut mai mult: aroma, ambalajul sau ideea de produs de lux (asa l-am prezentat) – cert e ca le-a placut la nebunie, iar eu ma simt foarte bine ori de cate ori ofer un cadou care face asa senzatie!
    Multumesc pentru ghid, Dana, sper sa purced in curand si la pasul urmator – sa-mi deschid o mica afacere, dar inca nu am curaj…
    Doina

  2. Pingback: De ce este sapunul de casa un excelent cadou? | Sapun de casa 100% natural

  3. Toma Maria-Magdalena

    V-am descoperit si sunt tare incantata!
    De ceva timp ma tot gandesc cum as putea sa imi fac propriul sapun… si, de ce nu, si pentru altii…
    Asa ca astazi m-am pus pe treaba, am rugat o prietena sa imi comande ghidul practic (eu nu locuiesc in Romania).
    As dori sa stiu, daca in cazul in care as avea nevoie de mai multe informatii, v-as putea contacta, si daca da, unde?
    Va multumesc

Lasa un comentariu

