Sapun natural: il cumperi sau il faci in casa?

Buuun, sa presupunem ca ai citit posturile anterioare si ca te-am convins: vrei sa folosesti doar sapun 100% natural sau care contine un procent cat mai mare de substante naturale. Ai la dispozitie doua variante, poti alege una dintre ele sau pe ambele:

Varianta 1 – Cumperi sapun natural

Magazin de sapunuri naturale

Cumpara sapun natural

Daca pana acum cativa ani nu prea aveai de ales, caci pe piata noastra nu se gasea sapun natural (poate cu exceptia magazinelor tip Plafar, dar nu bag mana-n foc, caci marturisesc ca pana anul trecut am fost o ignoranta in acest domeniu), acum lucrurile s-au schimbat (atat piata, cat si ignoranta mea…). Azi exista si la noi mai multe tipuri de sapun ”natural”.
Am pus ghilimele mai sus pentru ca eu, una, din clipa in care a inceput sa ma intereseze subiectul sapun am cumparat o multime de variante. Pana sa studiez mai indeaproape problema si sa ma prind cum sta treaba, am dat o multime de bani pe tot soiul de sapunuri care mai de care mai colorate, mai parfumate si mai ”naturale”, produse prin toate colturile lumii. Miroseau, intr-adevar, placut, aratau minunat, dar pielea mea tot uscata ramanea, caci ele naturale suta la suta nu erau. Contineau coloranti artificiali si arome sintetice la greu!

Intre timp m-am mai desteptat, mi-am dat seama ca nu tot ce zboara se mananca, am invatat cum sa citesc etichetele produselor cosmetice (sapunul intra in aceasta categorie) si am invatat sa-mi fac propriul sapun, cu adevarat natural 100%.
Am descoperit si sapunuri romanesti care sunt la fel de bune sau chiar mai bune decat cele straine. Eu am folosit pana acum sapun de la Soap Mill si de la Galador, ambele 100% naturale, ambele cu aviz de la Ministerul Sanatatii, ambele superbe. (Intotdeauna cand am de ales intre doua produse similare, unul fabricat in Romania si unul in strainatate, il cumpar pe cel romanesc. Si in unele cazuri, cum e si cazul de fata, produsele romanesti sunt chiar mai bune decat multe dintre cele straine!)

Una peste alta, daca te-ai hotarat sa-ti cumperi sapun natural iti urez bun venit pe acest blog, unde vei afla cum sa citesti etichetele produselor cosmetice si ce sa urmaresti la un sapun pentru a fi pe deplin multumita de el. Si poate la un moment dat vei dori sa incerci si cea de-a doua optiune…

Varianta 2 – Iti faci singura sapun natural

Sapun de casa 100% natural

Fa-ti propriul sapun de casa 100% natural!

Daca alegi aceasta varianta, bine ai venit la ”Sapun 100% natural, homemade”! Esti in locul potrivit. Pe acest blog vei gasi informatii despre cum sa-ti faci singura sapun (de ce ustensile ai nevoie, de ce ingrediente, tehnica de lucru etc.), cum sa ti-l personalizezi, cum sa eviti greselile pe care le fac frecvent incepatorii in domeniu. In pagina Resurse utile – chestii folositoare pentru obtinerea de sapun 100% natural – voi posta alte informatii  care sa te ajute.
Te invit sa scrii (la Comentarii sau prin email, la sapunnatural100@gmail.com) ce ai dori sa stii pentru ca posturile sa-ti fie cat mai utile. Si te astept sa revii pentru a ma tine la curent cu succesele tale in ale ”sapunaritului”!

Ghid practic pentru realizarea de sapun de casaIar daca vrei sa ai siguranta ca faci totul corect din prima, ca ai la un loc TOATE informatiile de care ai nevoie, de la A la Z, iti sta la dispozitie  Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural. Am vrut neaparat ca titlul sa contina si cuvantul „practic” pentru ca asta am dorit cel mai mult: sa fie un ghid practic care sa te ghideze pas cu pas spre realizarea sapunurilor naturale pe care le doresti.

Ghidul are 170 de pagini A4 si contine o multime de imagini, de retete, de trucuri si sfaturi utile. Ce e bine sa faci, ce e bine sa NU faci, cum sa faci, cand sa faci. Totul clar si pe intelesul oricui. Eu, una, sunt tare mandra de el!🙂 Daca il vrei si tu, nimic mai simplu: il poti comanda chiar acum – click aici!

Lasa un comentariu

