Cum am descoperit sapunul natural?

Prietena mea Codruta (care, apropo, a fost tare entuziasmata de primele mele sapunuri) m-a intrebat cum mi-a venit ideea.

Navigam pe Internet si am dat peste un site care „vorbea” despre beneficiile utilizarii de sapun handmade, natural, ecologic. Am citit, m-am uitat la poze iar a doua zi m-am repezit in primul Plafar sa caut sapun natural.

Oferta era destul de saraca si sapunul pe care l-am cumparat m-a dezamagit putin, nu arata atat de bine precum cele din pozele de pe site si nici nu mirosea imbatator, asa cum erau descrise acolo sapunurile naturale (dupa aceea m-am prins ca era sapun fara parfum, creat special pentru persoane alergice). Dar dupa ce m-am spalat cu el… Immmm… Alta viata!

Asa ca am revenit pe Internet pentru mai multe informatii. Si am citit, si am tot citit pana cand m-am hotarat sa incerc si eu. Am incercat, mi-a placut – ba nu, e putin spus mi-a placut, am fost pur si simplu fascinata!

Si asta a fost!

Lasa un comentariu

